Kızlar her şey çok güzel gidiyordu ta ki dünkü kontrolüme kadar… 28 haftalık gebeyim doktorum karın çevresinin iki hafta geriden geldiğini ve mide cebini göremediğini söyledi ve amniyo sıvım çok fazlaymış halbuki geçen ay detaylı ultrason vermiştim ve her şey güzel çıkmıştı. Bugün tekrar gittim yine benzer şeyler söyledi dünden beri ağlıyorum bebeğime bir şey olacak diye böyle bi durum yaşayan var mı