Arkadaşlar ben fabrikada çalışıyorum şuan 24+5 haftalık oldum ayakta çalışıyorum ve doktora gittiğimde rapor vermeyi reddediyorlar ama sıcaklar işyerinde havalandırma olmadan çalışmak ve sürekli ayakta çalışmaktan cok yorulmaya başladım. Riskli gebelik olmadıkça rapor vermeyeceklerini söyledi doktorlarda yalnızca birisi 28. Hafta da verebilirm dedi ancak sabrım azaldı borclarimizda var fakat eşim yapamaz isen çık diyor. Bazen erken doğuma sebep olur mu aşırı yorgunluk bunuda düşünüyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum. Siz olsanız ne yapardınız doğum parası almak için sabretmeli miyim 28. Haftami beklersem daha 24 gün çalışmam gerekiyor oda o doktordan rapor alabilir isem diğer türlü 32. Hafta zaten Eylül’ün 8ini buluyor sizce ne yapmaliyim ?