Birhayalimvr Kizlar az önce adet oldum şimdi bugün mü adetin 1. Gunu olarak sayayım yarin mi 1. Gun olarak sayayım kan vermeye gidicem çünkü adetin 2. Günü nasıl yapmalıyım yardımınızı bekliyorum
Bride_6470 Birhayalimvr bugün 1.gün sayılır bende bunu doktora sormuştum ne zaman kan gördüysen o günü saymalısın demişti
Birhayalimvr gulayse_38 valla canim tam da kan gelmedi ya minik bir kahverengi leke geldi peceteye ondan kafamda karıştı hormon testi verip klomene baslicam
Birhayalimvr Bride_6470 valla canim tam da kan gelmedi ya minik bir kahverengi leke geldi peceteye yarin o zaman 2. Gunu oluyor hormon testi yaptirayim
gulayse_38 Birhayalimvr benm de en son 1 mayıs da öyle lekelenmem geldi ertesi gün yine geldi sonra 4 mayıs da tam kanamam geldi 4 mayısı baz aldm son adet tarihi olarak ama ultrason da adet tarihimden büyük çıktı bebek 1 mayısı baz alınca ölçümlerle aynı oluyor tarihim. yine de doktora bi danışın kan testi verecekseniz önemli bir bilgi çünkü