Merhaba kızlar 16+6 yım bu gün muaynemiz vardi gittik ve bir şoku yaşadik 😁😁💖💖13 haftalikken bebegimiz %80 erkekti ufak tefek aldim biseyler eeeee bu gün doktorum dediki bebeğimiz kız hemde %100 dedi 💖💖💖evet çokk sevindimm ama şok gećirdim 1 ay sonra detayli ultrasona gidicem sizce birdaha değişirmi ??? çünki renkli kan akışına baktı kordonmuş yani o şeyi değilmiş 🙈🙈🙈🙈degismez bence ya sizce ??? sonucta 17 haftalik olduk artik