Beyzanrrr
Evet normal dogum için şöyle ilk önce doğuma yakın zamanda doktorunuz muayene edicek sizi sonra herşey normal ise acılmanız oluyor sa 5 yada 7 santime ulaşınca sırtınızdan bir iğne yapıyor doktor bütün sancınız kesiliyo ama acılmanız devam ediyor ve bu uyuşturmuyo tamamen herşeyi his ediyorsunuz sadece sancı çekmıyorsunuz belki herkes te aynı olmaya bilir ben yanlış yönlendirmek istemem ben çok memnun kaldım