1316ess evet çok güzel bir anı ama fiyatlar asırı uçuk ben düşnyrdm ama bilmyrm ilk kzmda covid zamanı dıe yeni doğan yapammştm ama 1 yaş yapmştk çok güzel anı kaldı. Belki bunda da 1 yaş ve aile çekimi ile güzl bir anı bırakırm dıe Düşnyrm yaşadığım yerde çok pahalı Ankara’da biraz daha uygun oluyo hem ziyaret hem çekim gbı olablr dıe tabi o zamanlara çok var nasip