Kızlar selam, ben 17 haftalık olacam ilk gebeliğim bebeklerim ikiz sağlıklılar çok şükür gelişimleri çok güzel dedi doktor. Fakat ben hala hareketlerini hissetmiyorum ve tedirgin oluyorum belki de oynuyorlar hissetmiyorum sırt üstü uzandığımda karnımda hareket gibi değil ama kıpırtılar oluyor sizler kaçıncı haftanızda hissettiniz acaba?😕