Safura_Aliyar00 Merhaba. Hamilelik zamanı vajinal mantarı olan var mı? Tedavisi yapılıyo mi hamilelik döneminde?
Cansuu55 Safura_Aliyar00 bana doktorum krem kullanma dedi vajinal florayı onaracak bir probitiyotik verdi bir kutu içtim çok şükür bir daha olmadım
Nhlhmz11 Safura_Aliyar00 benim Cook uzun süre geçmedi, hergun sirkeli su ile sildim , mecburen bir iki kere travazol kullandım . Birde bir fitil kullandım , ama daha önce kullandığım gibi değil daha farklı etkisi daha az
Eebb Safura_Aliyar00 nst sancıyı tetıkleyen erken doğum yaratabılır dendı bana da fitilleri kullandım ama geçmedi geçmiyor yanı yapabıleceğim bır sey yok
__mom1 Serendipty benimkisi tedavi edilmeyen vajinal ve idrar yolu enfeksiyonları erken doğum tehlikesi yaratır demişti