pinkymoms Esrey motorola lux64 2senedir kullanıyorum çok memnundum ama bozuldu geçen gün e bebeğe götürdüm. Kameranın kendisinden memnundum bakalım markanın geri dönüşüne göre ya onuda beğeneceğim yada söveceğim🤣 malının arkasında durcak mı görücez
pinkymoms Esrey ay ben iki sene önce aldımm ama inanılmaz uçmuş fiyatlar garantiye verince baktım ne kadar diye ve ben şok😱
Esrey pinkymoms evet ya 5 bin civarı. E bebekte telsizlerde indirim görünce baksam diyorum da uygun biseye
pinkymoms Esrey ama bence genel olarak hepsi kullanışlıdır tavsiyem kesinlikle kameralı bi telsiz alın benim çok işimi görüyor
birgaripana_ Esrey tam modelini bilmiyorum ama bende motorolanın kameralsıından aldım 3 3,5 yııl kullandım. 5 yıl oldu geçen baktım hala mis gibi çalışıyor.