Reyhan3564 Merhaba arkadaşlar; Çınarlı kadın doğuma gidiyorum fakat değiştirmek istiyorum hastaneyi. Kimler hangi hastaneye gidiyor ve ne kadar muayene ve doğum ücreti bilgi verebilir misiniz ?
Gizemengin35 Reyhan3564 bn cinarliya geliyorum cigliden inan en uygun yer orası can hastanesi 20.250 şimdilik muayene 750 . Can hastanesine gidiyordum ekol muayene 950 olmuş VS 🆚 hangi doktorasınız cinarlida
Ao526- Reyhan3564 Özel Tınaztepe hastanesine gidiyorum. Doktorum Doç. Dr. Can Türkler. Zamlarla beraber muayene ücreti 765 , NST 80 Doğum ücretinde 16.800 olmuş. 1 Ağustosta doğumum var. Hastaneden, ilgiden ve doktorumdan çok memnunum ❤️
Og347- Ben ege universiteye gidiyorum muayane ucret 460 sezeryan 8 bin dedi 31+6 suan dogum ucreti fiyati deyismezse 8 bjndu
BirVeraAnnesi35 Og347- ege üniversitesinde sistem nasıl acaba nasıl randevu alıyorsunuz biraz anlatabilir misiniz?? Doktorlar öğleden sonra mı bakıyor ücretli
Annabelle Og347- Canım ben de Ege’ye gidiyorum ama ücretli muayene nasıl oluyor. Sen hangi hocaya gidiyorsun. Nasıl randevu alınıyor
Reyhan3564 Gizemengin35 onur beye gidiyorum ve memnunum kendisinden . Ama çok artış yaptılar birden. Şubata kadar kaç olur tahmin edemiyorum . Siz hangi doktora gidiyorsunuz
Gizemengin35 Reyhan3564 bnd aynı onur aldemir beye gidiyorum memnunuz bizde devlette olamicagim korkuyorum devletten o yüzden parayı artık düşünmeyecez bi kereligine sağlığımız olsun para yine olur napalm devlette stajyerler VS iyi doktor şans gelmesi lazım bizdede o şans yok canimdan can gideceğine paradan olayim
Elfve Reyhan3564 onur un Allah cezasını versin epidural istemediğim için berbat bi doğum yaşadım bana doğumda ısrar ettiler masaya yattım kalkmak istiyorum dedim hiç bi şekilde izin vermediler işkence çektim resmen sonr bana geldi sen ıkınmayı bilmiyorsun dedi eşimde öğretin o zaman işiniz ne dedi iyi o zaman doğurtalım dedi kızımın köprücük kemiği kırılmış bunu Çiğli devlette öğrendik berbat bi doğum oldu ve sonra şikayet ettim sağlık bakanlığına
Og347- Reyhan3564 evet çok memnunum doktordan hemşirelerden hastanede calisanlardan detaylida 40 dakika kaldim cok ilgili bir hastane
turangiller babyy__ bende Mehmet hocaya gidiyorum gercekren çok ilgili bir doktor tavsiye ederim. hayırlı olsun dogum zamanlarımızda yakın gibi 😍
Yelizkemal Bende şerife DİKAYAK ‘a gidiyorum muayene 1000 oldu doğum zamlardan önce 27.500dü şimdi kaç olur bilmiyorum
mikmik_ Reyhan3564 merhaba, medicana hastanesinde Cüneyt beye gidiyorum, muayene 1250₺ doğum ücreti de 31.500₺💕
babyy__ Gizemengin35 o kadar ilgili be insanı rahatlatan bi doktor ki anlatamam herşeyi tek tek anlatıyorpanik yaptırmıyor ve herşeye çözümü var bi kere çınarlı ceysu hanıma gitmiştim pişman oldum o kadar ilgisiz alakasız bi doktor ki
Deviin Gizemengin35 bende onur beye gidiyorum benim sürecim biraz daha sıkıntılıydı bende memnunum daha önce can ve ekole gitmiştim inanın hiç gerekli değil
Nrslcn Özal ata sağlık muayene ücreti 400 doğum 9 bin 1 ağustostan sonra 18 bin olucakmis 39. Haftadayiz
AynurHuseyin Aleynnaa aşağı yukarı 1 ay önce falan sordum bende orada doğum yapıcam nasipse o zaman 11.250 ama zam gelecek demişlerdi tatlım Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Gizemengin35 babyy__ Bn tavsiye ile gitmiştim memnununm müdür yardımcım 1.5 yıldır ona gidiyor kafana bsy takılmi sorun dio en çok hoşuma giden sedyeden seni kaldrmasi çok kibar bir davranış bunu her Dr yapmıyor malesef
Dusenerler babyy__ kesinlikle katılıyorum bende pek memnun kalmadım ceysu hanımdan açıkçası ilgisi yok sadece ezberlemiş gibi anlatıyor geçiyor onur bey daha iyi daha samimi geldi bana