GAB 2 gün çok hafif belli belirsiz pembe kanama ardından adet oldum ama öncekiler gibi yoğun değil az az ama pıhtılı yaşayan var mı hala hamile olduğumu düşünmek istiyorum çünkü neredeyse bütün belirtiler vardı