Bende de var, doktorum rahim aşağıda doğumdan sonra eğzersiz var onun için ondan yaparsın dedi , başka bir şey de demedi
Ama bende bazen baya belli oluyor bazen pek belli olmuyor
Kontrole gittiğimde de biraz belli değildi , alttan baktı muayene sırasında