Merhaba,
25 haftalik gebeyim, gebeligin başında açlık şekerim 80′ di. Bugün 50 gr lik şeker yükleme testi yapıldı, şekerim 153 çıktı. Yani bu 50 gr şeker biraz fazla değil mi? İster istemez 140 tan düşük çıkma ihtimali yoktu sanki. Aynı durumu yaşayan var mı? Doktorunuz ne önerdi?