dryslck Kızlar siyatik sinir sıkışması yaşayıp doğum sonrası geçen var mı ne kadar sürede geçti sezeryanla doğum yapacağım
dryslck EsrSvm doğum yaptım ilk yürüyüşümde bile fark ettim ağrı yok olmuştu şuan çok daha iyiyim geçmeyecek sandığım o ağrıdan eser kalmadı ama hamileliğimin o son ayı zehir oldu ağrıdan yürüyemiyordum tavsiyem bolca dinlen zorlama doğuma kadar
dryslck EsrSvm kesinlikle geçmeyecek gibi geliyordu ama sezeryan ağrısı bir yere o kalçamdaki bacağımdaki ağrı doğumla birlikte yok oldu
EsrSvm dryslck Çok çok teşekkür ederim canım benim de 8 haftam var daha hiç bir işimi yapamıyorum 😔 Ama bana umut oldun çok ama çok teşekkür ederim ❤️
dryslck EsrSvm Allah’ım hayırla bebeğini kucağına almayı nasip etsin canım içini ferah tut, Ben de hep burada birilerinden Işık Bekledim kimse yazmadı doğru düzgün Ama için rahat olsun doğumdan sonra geçiyor