38+5 olmakla birlikte 12. Haftadan beri oturup kalkarken dönerken otururken şiddetli kaşık ağrısı yaşıyorumdoktor normal karşılıyor tabi bu durumu🙄
Sıcakla birlikte çok zor olmaya başladı bebişin geleceği de yok gibi nstde hiç sancı çıkmadı daha 🤦🏻♀️