deletedmom734 ben özel orta doğu hastanesine gidiyorum canım ever aynen kalaba da açılan ama doğum fiyatını yüksek söylüyorlar burası da yeni olduğu için belki güzel temiz bi doktor bulur burada doğururum diye sordum ama sende çok mantıklı konuştun şuan da bilemiyorum