ikiprensannesi__ Kızlar merhaba ben trendyoldan sipariş verdim aynı satıcıdan iki parça ürün kargo bedava oldu o şekilde birisi içime sinmedi birini iade etsem kargo ücreti keserlermi yoksa bedava olduğu için ürünün fiyatını mi yatirirlar bilgisi olan varmı
Ess91 ikiprensannesi__ kargo kesmezler cogu insan kargo bedavaya gelsin diye fazla urun alip iade ediyo zaten
Kediannesi1 ikiprensannesi__ bir trendyol satıcısı olarak maalesef bu yüzden şirket kapatacaktım en son tüm fiyatlarımı yükselttim kargo ücreti ödenen 1 tane ürün bırakmadım (bu arada siz kargo ödeseniz de bizden de kesiyorlar kargo ücreti) çünkü paket doldurmak için alınan ürünlerin iadesi malesef bizi iflasa kadar sürüklüyor
Ozdbtl Ess91 Evet ve de satıcının hakkına giriliyor malesef.. bir kargo ücreti en az 70-80₺ olmuş Keyfe keder iade edince satıcıya kaçıyor. eski trendyol satıcısı olarak bunu yapanlara ben hakkımı helal etmezdim 🤷🏼♀️ Okuyan herkes umarım dikkat e alır
ikiprensannesi__ Ozdbtl derdim o değil ürün zaten ucuzdu 50 lira felan birde kargo kesilirse iade etmeyim bari dedim ondan sordum
Ozdbtl ikiprensannesi__ Derdiniz o diye söylemedim zaten tekrar okursanız.. Kargo bedava olsun diye ihtiyaç fazlası ürün alınıp,iade edildiğini söylemişti fazlası. Bunun açıkça hakka girmek olduğunu söyledim