Kızlar evimde cocuk odası smdilik boş orada döşekte yatasım var resmen canım cekiyor. Öyle böyle deil yani. Evimde döşek yok. Kocama olacak hayırsıza git anandan getir diyorum getirmiyor neymis üşütürmüşüm😅 sanki orda uyusam daha mutlu olacakmısım gibi hissediyorum. Suan cok pis uykum var oturmus döşekteki yatışımı hayal ediyorum😂😂