Mustafaemine ben 2022 ocak ayında migren şikayetinden nöroloji doktoruna girmiştim emar çekildim ve doktor sonuçları görünce beyin cerrahına gönderdi o beyincik sarkması olduğunu söyledi ama benim ekstra bir şikayetim yoktu baş ağrısı için gitmiştim sadece , benim beyincik sarkması doğuştanmı yada sonradan mı olduğunu bilmediğimiz için 6 ayda bi emar çekilip ilerleme varmı diye takip ediliyodu en son aralık ayında çekilmiştim bi değişme yoktu mayıs ayında tekrar emar çekilmem gerekiyodu ama hamile olduğum için doğumdan sonra bakıcaz yani benim ilerleme olmadığı için ameliyat için bir bilgim yok henüz , biraz uzun oldu kusura bakmayın