Sema5844 Kızlar tam 40.haftadayim ne acilmam var ne sancı yürüyüş yapıyorum sıcak suya oturuyorum ama yok açılmıyor napmak lazım
Mutluemos Sema5844 bundan sonrası Allahü tealaya emanet 😂 ne gelen var ne giden ben umudu kestim doğacağıma dair içimde artık hicbirsey kalmadı 😂😂😂
2019-ikra Sema5844 bende aynıyım 40 hafta bitti hiçbirşey yok sancı açılma nişanda gelmedi napıcam bilmiyorum ne zaman gelir bu bebek gelmez ki hiç belirti yok
Pekdemir 39+1den selamlar ilk çocuğumu 37de ikinciyi 38de doğuran ben bu sefer 40lari görecem gibi geliyor çünkü hiçbir belirtim yok yürüyüş pilates topunda egzersiz hurma sıcak su elimden gelen herseyi deniyorum ama tık yok
Htckrkyl 39+3 ve hala tık yok ilk dogumum 35+2 de olmuştu erken doğum biri sabırsız çıktı erkenden geldi buda gelmek bilmiyor bakalım artık hayırlısı deyip bekliyoruz ☺️☺️