Haticeakcy merhaba cnm kanama lekelenme falan yok hiç. 4gün önce doktordaydım ve herşey yolunda demişti. İlk gebeliğim olduğu için ne normal ne değil bilemiyorum tedirgin oldum🙁 benim bebek sağda sanırım ultrasonda da hep doktor o tarafa bakıyordu, belki onun olduğu yer genişlediği içindir diyip kendimi rahatlatmak istedim şuan