Kızlaar diş sorunu yaşadınız mı hiç? Ve antibiyotik kullanan oldu mu? Bana doktor 1 hafta antibiyotik kullan bir hafta sonunda çekim yapalım dedi ama tedirgin oldum kullanmak konusunda ve evde diş ağrısını en hızlı geçiren ne var bilgisi olan varsa yazabilir mi?🥺