Sevara-cahit Arkadaşlar tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım 8hafta 5 günlük oldu bir kaç gündür vucudumu sivilce gibi kızarıklıklar oluştu bunu yaşiyanınız varmı neden kaynaklı olabilir 🤔
dudaktan_kalbe25 Sevara-cahit bnde öyle bisey olmadı belki de vücudun ilaclara tepki mi gösteriyor acaba dr sorman lazm bnce
alpseda_ Sevara-cahit bende aşırı sivilce çıkardım hamilelik hormonundandır her insana farklı netice veriyo Sağlıkla kucağına alasın🤲
asel_asl Sevara-cahit kanama lekelenme oldu mu hiç sizde? Konudan bağımsız tamamen merak ettim genelde tüp bebekte oluyormuş ya
Sevara-cahit dudaktan_kalbe25 evet dr danıştım bir kaç test yaptım her şey temiz çıktı dr dedi ilaçlardan vücudun yorulmuş dedi
Sevara-cahit asel_asl evet 9 hafta oldu hala kahverengi lekelenmeler oluyor cok koyu kirmizi gelmedigi surece sikinti yok
Hnd3535 Sevara-cahit bende tüp bebek ile hamileyim 7-8haftaya kadar bende de baya sivilce çıkmıştı. Prednol estrofem fln kullanıyordum onları bırakınca cildim düzeldi
Kediannesi1 Sevara-cahit bende ilk haftalar çok yaşadım sonra kendi geçti sıcaktan olmuş göğüslerimin arasında boynuma doğru oluyordu