Bu tamamen sizin bünyenize bağlı, yumurtalık rezervleriniz iyi ki hamile kalmışsınız. Bende 92 doğumluyum şuan 37+3 olduk bebeğim de ben de iyiyiz. He tabii erken anne olmanın avantajları da var ama biz de çok geç kalmış değilim. Benim görümcem 83 doğumlu 39 yaşında 3. Bebeğini kucağına aldı şuan 3 aylık herhangi bir sorunu da yok. Kendinizi korkutmayın kimler neler doğuruyor. Kıvanç tatlıtuğun eşi bile 44 yaşında anne oldu biz daha genciz :)