Nur_tac 26+2 deyim. Tam 26 olduğum gün doktor kontrolüm vardı hemde bu şikayetim vardı o gün ve önceki gün yaşamıştım 2 gün boyunca rahatsız etti beni. Sol tarafımda toplanma sertleşme ve ağrı vardı. Gecede devam etmişti sağa sola dönemiyordum kasılmadan öyle diyim keskin ağrı girip çıkıyordu. Doktorum kontrol etti rahim vs herşeye baktı bir sıkıntı olmadığı için bu duruma normal dedi bebek artık büyüdüğü için. Ondan sonra geçti dün falan iyiydim ama bugün yine akşama doğru yaşadım şimdi yine normale döndük sayılır