Ozgeccc- gerçekten öyle çok büyük bir nimet Özge hocam benim de ilki hemen olmuştu ama rahimde bozukluk varms kalbi durdu sonra olmadı uzun bı sure çok strese giriyordum aşılama denedi olmadı ben tüp bebek istedim hep kararı bana bıraktı asla maddiyatci bir insan değil hep iyi olsun inşallah öyle güzel kalpli biri kayiptan dolayı pimpirikliyim ben her şeyimi çekti gönlü güzel Özge hocam ❤️