Semasefa 20nisan tetanoz aşısı 18 haftadamı olunması gerekiyor benim ilk aşım için sağlık ocağı 20. Haftanda gel demişti benım şuan 18+4 yaptırmam gerekiyor mu😳
Nzl123 20nisan çok şükür iyiyim 🙏🏻 Benim ta ocak ayında aşım hatta ocak sonunda sizinki niye erken bende anlayamadım
20nisan İlk ağrımıyor 1 gün sonrasında başladı ağrım çok şiddetli değil ama halsiz bırakıyor insanı ku benimki siZin ki ne ? Ya daha bi kere hissettim anlamıyorum pek gaz mı bebek mi
20nisan Semasefa doğrudur sanırım fark etmıyor arkadasım 17 haftalıkken yaptırmıştı ben geç bile kaldım o zaman 2.dozu 1 ay sonra yapıcak
Hllhlt Semasefa canım bana da 16 da vurulcaktı doktorum bekle dedi su an 18 bitmek üzere 20 de vurulcam ilk dozu ?
Handankync Benim oğlum olucak ınsallah ben hareketleri hissediyorum 2 haftadır ama 2 gündür akşamları çok yoğun hissediyorum🤗😍
Nzl123 Handankync 2 gündür bende çok hissediyorum ama bi yandan da kararsız kalıyorum sanki tam tekme hissetmediğim için
20nisan Arkadaşlar ben 19+5 im kaç aylık olmuş oluyorum aklım karışıyor hesaplamada ya ben anlamıyorum pek elleyğnce kalp atışı duyulur mu sanki arada onu duyuyorum 😂
Burcu22 Benide 19.haftamda çağırdılar haftaya gidicem kol çok ağrıyormus yaaaa 🙄pek hissetmiyorum yada hissettiklerim gaz😁
Hllhlt Merhabalar bnde bencilimin hareketlerini cok yavastan hissedebiliyorum 😀 ama sanırım yani titreşim gibi siz nasıl hissediyorsunuz?