Bejna evet işte bende öyle okudum hep ikinci çocukta sıkıntı diye benim teyzemde varmış ilk çocuktan sonra iğne yapılmadığı için ikinci çocuklarını kucaklarına alana kadar 4 düşük yaptı hep 2,5 aylıkken anne karnında ölüyodu bebek sonra bi profa gittiler sağolsun doktor evlatlarını kucaklarına almayı nasip etti. Pazartesi söyliceklerim listeme ekledim teşekkürederim 🙏🏼🙏🏼☺