Yesimu Kızlar 12 haftalik hamileyim işten atlıyorum tazminatım verilecek ancak. Haksızlık bu benim gibi bunları yaşayan var mi neler yaptınız?
MiaBaslck Yesimu Neden işten atılıyorsun işe iade devası aç psikolojimi bozdular bu dönemde de daha fazla tazminat alırsın
eylulmihrasmom Yesimu hamile olduğunuzu iş yerinize bildirdiyseniz yasal olarak sizi işten çıkartamazlar tabi eğer bir suçunuz gerçekten yoksa
Nazli_cvk55 Yesimu kesinlikle işten çıkaramaz hamile olduğunuz için hiç bir evrak da imzalamayın iş yerinin verdiği mahkemeye vereceğim de en zomdan 32. Haftaya kadar çalış rapor parası da alırsın bu şekil olırsa onu da alamazsın
elifsen Haklı sebep olmaksızın hamileliğinizi de bildirdiyseniz iştem çıkaramaz. Çıkarsa bile arabulucuya gidip işe iadenizi talep edebilirsiniz. Kabul etmezlerse işçi mahkemesine dava açarsınız. Mecbur alırlar ama sürekli psikolojik baskı olur.
vanilyali99 Hamileliginizi sakladiysaniz birinden ogrendilerse sanki önceden çıkardıkları için onlara bisey olmaz ,bildirip de seni cikardilarsa o zman çıkaramazlar davayı.kazanirsin
MiaBaslck Yesimu Avukat birine danışsan çok iyi olur bu konuyu ama hakkını al tazminat verelim gönderelim derlerse kabul etme daha fazlasını zaten alacaksın çünkü
semadrd Hamileleri işten çıkarmak yasak, işverenine hamile olduğuna dair dilekçe vermiş miydin? Eğer verdiysen yazılı ve sözlü beyan ettiysen ve buna rağmen çıkarmak istiyorlarsa hukuki süreci başlat hemen çünkü yasak yani