gakkoyengee Sıcaklarda bayılma noktasına geliyorum geçen acillik oldum kusma burun kanaması ve çalışıyorum aynı zamanda tansiyon düşüklüğünden rapor alan var mı ? Tek yaşıyorum birde eşim uzakta
Mommy25 gakkoyengee benimde 6 haftalık tansiyonum düşüyor 8/5 bile oluyor ama sanırım düşmesi değilde çıkması tehlikeliymiş bol bol dinlenmelisin