Ben 37+5 oldum bugün üstümde cok yorgunluk var ve kasılma karnım sürekli sertleşiyor alta baskı yapıyor baZen adet ağrısı yapıyor karnımda baya aşagıda acaba doğum belirtisimi düzensiz kasılmalar ama 15 25 35 dakika şeklinde devam ediyor
Daha önce doğum yaptıysanız yardımcı olurmusunuz