Krdmn0 Merhabalar, 19 haftalik hamileyim. Sizce - Lierac - striacare- bio oil pembe çatlak kremi hangisi iyidir normalde de çabuk çatlayan biriyim sizce hangisi daha iyi olur bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Krdmn0 Aleyunll sormamin sebebi etrafımdakiler kullaniyor hamileler ondan peki sari olan kullanılır mi yada lierac olani karnıma sürsem bio yu bacaklarıma falan olur mu ki
Aleyunll Krdmn0 iki ayrı krem kullanmak ne kadar etkili olur bilemedim bence en iyisi doktoruna danış. Ben kendim de womm markası kullanmıştım.
Minik-ve-annesi @Krdmn0 22+5 haftalgm ben ilk önce bio oil aldm ama bı türlü tenim emmedi acayip yağlı ben kullanamadım onu şişe olduğu hibi kaldı lieraca basladm.cok memnunum tavsiye ederim