GPinar Selamlar göğüs pompası kullanan var mı acaba ? Varsa hangi marka alınmalı ve tekli mi çiftli mi alınmalı yada elektrikli mi manuel mi aşınmalı yardımcı olur musunuz.
Makif GPinar sütünüzün çokluğuna göre gerekli olur çok fazla sürekli akan sütünüz olmassa gerekli degil bence eger calismiyorsaniz.
dilay_06 GPinar ben almamıştım ama özellikle de sezeryansa lazım oluyo kiralanan makina pompalardan kiraladık işimizi gördü bebek ilk zamanlar çekemediği için göğüste süt sertleşiyor bir tane de şırınga alıp memenin yanından verebilirsin süt gelmezse
Makif GPinar sütünüz fazla olursa kendinizi rahatlatmak amacıyla sağmak zorunda kalacaksiniz o zaman mecbur alacaksiniz zaten bebenin emmesi bi yere kadar oluyor
GPinar __mom1 Evet bende henüz almadım ama gerekli mi bilemediğim için almak için bekliyorum açıkçası kullanan yada alan varsa yardımcı olabilirler belki bize.
muallime54 Doğumdan kısa süre sonra işe başlamam gerekebilir, sağıp depolamayı düşündüğüm için lansinoh aldım. Doğum sezaryen olacağından bir müddet süt gelmeyebilir, bebiş yeteri kadar güçlü çekemeyebilir düşüncesi de etkili oldu tabi.