BurcuAdak Tepecikte bu test ücretsiz ama önce hastanenin doktorunun bu testin yapılmasına kanaat getirmesi gerekiyor. Mesela benim oğlumda böbrek genişlemesi vardı, kendi doktorum tepecikte bu testin ücretsiz olduğunu ama böbrek genişlemesi için testi yapmayacaklarını söyledi. Daha fazla ya da daha önemli bulgu gerekiyormuş. Bu yüzden ben özelde yaptırdım 450 dolara. Bilmiyorum bu durumu araştırdın mı ama daha önce forumda da şehir dışından gelip yaptıramadan dönenler oldu, tavsiyem hastaneyi arayıp bilgi alman.