tambirleydi 18 haftalık gebeyim, beneğimin cinsiyetini öğrenmek için doktora gittik 2 gün arayla ama bebek hep aynı pozisyonda ve aynı yerde duruyor bu anormal bi durummu korkuyorum kötü bişeymi diye suyu falan normal dedi ama :(