Kizlar tüp bebekle cift yumurta ikizlerine hamileyim 10+5 olduk,dünkü kontrolümde bi bebegin ense kalinliginin 3mm oldugunu ve bebekte odem oldugunu soyledi ,neye ugradigimizi sasirdik cikip devlet hastanesine gittik bisey gorulmedi,bugun perinatolojiden randevu almistik ona gorundum bi tik yuksek ama riskli diyemem dedi nifty testi onerdi yarin onu yaptiricam,12 gunde geliyormuş sanırım doktorum cok korkuttu gözümü strese soktu beni yok kalbi durur yok kalbini durdurup aliriz diger bebek buyur yok diger bebek ilerde ne olur suan sorun yok demeler falan,perinatoloji uzmani bugun beni biraz daha rahatlattı 11 haftadan önce neden ölçüldü ki dedi hatta, benzer durumu yasayanlr var midir??? Sonuc ne oldu