Oznur28 Sgkrkmz benimki 3 hafta onden gidiyordu şimdi 37 haftalık olduk . 38 gozukuyor . Doktor doğum yaklastikca aradaki fark kapanır dedi ,sıkıntı olmadığını söyledi.
RabiaKose Sgkrkmz bizim kız da 2 hafta önden gidiyor 😬 ilk doğumum sezeryendi bunun için daha gün vermedi Dr normalde 33. Haftalık ama 35 gözüküyor
Sgkrkmz @Oznur28 benim de aynı 3 hafta önde 35 teym daha şeker yuklemesk falan yaptırmış miydiniz acaba
Emineali23 Benimde 2 buçuk hafta önden gidiyor 33 haftadayım ama gün vermedi erken gelir mi bilemiyorum 🫣