Tospik111 pire gibi bi hatun yani bi orda bi burda 😅 ben normal dogum dusunuyorum.sezeryan filan hic konusmadi benle.sende normal dusunuyosan zaten oda bunun taraftari olur.
3 ablamda 4 kere normal dogum yaptirdi sadece 1 tane sezeryan oldu oda mecburiydi.
Sormam gereken bisey olursa whatshaptan yaziyorum o bana gun icinde bilgilerime bakip dönuyor ama simdiden sonra nasi olur onu bilmiyorum acil bi dururum olmadi daha.32.haftaya yrni girdim bakalim.