15+1 im şimdiye kadar hulantım oldu ama bugün ki kadar kötü olmadım şimdiye kadar hiç kusmadm bile sabah kahvaltısıyla duruyorum sabahtan beridir
başım çatlıyor kek yedim onu çıkarttım su içtim onu çıkartıyorum ayağa kalktığım an midem bulanıyor tansiyonum normal çıkıyor 11-7 , 10-6 , 9-7 falan çıkıyor ölçtüğümde acile gitsem bişey yaparlar mı eşimi bekliyorum ?