Duru_10 1Marin_-0 normalden alin bende oyle aldim muayne oldum detayli icin geldim dedim yarim saate yakin surdu hatta
1Marin_-0 Duru_10 aa ayrıyetten perinatoloji bölümünden alınmıyo mu yani bn bakmazlar normalden alırsak dye almadım
Duru_10 1Marin_-0 hayir canim bakiyorlar zaten nerden aldin diye sormuyolar bile onemli olan orkun beye almis olmak sonra istediğin gibi muayne ediyor zaten
Duru_10 1Marin_-0 hayirli haberler alin insallah. Birde sekretere kayit yaptirdiktan sonra odeme icin cok fazla sira oluyo biz telefondan halletmistik hemen odemeyi bu sayede cabucak muayne siramiz gelmisti
Duru_10 1Marin_-0 tok karinla gittim bir saat onceden kahvaltimi ettim ekstradan tatli biseyler yemedim cok fazla hareketli olunca olcumler zor oluyormus
1Marin_-0 Duru_10 tamam canım çok teşekkürler bu kadın dogumun kine gidince detaylı ultrasona rapor gbi bi kagıt varmış galiba vermiyolarmış dediler veriyolar mı kendş doktorumuzada göstermek için bi kağıt gbi bsey
Duru_10 1Marin_-0 evet canim muayne sonrasi ultrason goruntuleri ve olcumlerle ilgili bilgiler olan kagitlar verdi kendiside yorumluyo zaten ve gerekli gordugu icin beni bir kere daha detayliya cagirdi bu sefer hayirli haberlerle donerim insallah