Fahin kesinlikle alınnn. 10 gün önce sezaryen doğum yaptım hastane çantama 4 tane koymustum , 1 gece kaldım ve 2 adeti orda yettı. Eve gelince de kullandım paketi bitirdim. Su an normal ped kullanıyorum. Kanamam normaldi bu arada şiddetli olmamasına rağmen yine de öneriyorm mutlaka alın