Herkese merhaba kızlar başlıkta da gördüğünüz gibi yedi haftalık hamileyim.. gündüzleri ve gün içerisinde beni yoracak bir mide bulantım yok. Tatlı olan her şeyden tiksiniyorum. Sürekli turşu,tuzlu şeyler yiyesim var. ama ne zaman akşam oluyor; yavaştan akşam yemeği hazırlıklarına başlıyorum; karnım deli gibi aç olmasına rağmen bulantıdan hiçbir şey yemeyip kalkıyorum.gece 11-12 gibi ekmek peynir yiyip yatıyorum. ne yapmam gerekir nasıl bir düzen oturtacağız.. çünkü çok sağlıksız besleniyorum vicdanım rahatsız..Prilam aldım ama onu geceden iki tane içip gündüz bulantın olmaması için kullan demişti doktor. Benim gündüz bulantım yok akşam başlıyor o yüzden gereksiz ilaç yüklemesi yapmak istemiyorum.🥹