İkinci isme hiç mi razı değil yoksa Berk i mi beğenmedi? Zaman varsa bı daha deneyin şansınızı sizin de çocuğunuz 9 ay siz taşıyorsunuz bakımı büyütmesi hepsi sizde yani analık hakkını da görmezden gelmesin yaa üzüldüm. Asım ve Berk bana biraz uyumsuz geldi biri bana dese ben de direkt ikisi ayrı dunyalarin ismi derim yani. Belki seçeneği değiştirmek gerek.