Ilknur-21 Bugun doktora gittim normalde 33 haftadayım ama bebek 37 gözüküyor doktor sorun degil dedi bole bu durumda olan varmı acaba ve kanala girmiş🤦🏻♀️
Herseyguzelolsun7 Ilknur-21 bence en iyisi normal sınırlar içinde olmasıdır yani bilemiyorum ama anne babanın iriliği vs de etkiliyordur. Doktor normal diyorsa endişe etmeye gerek yok bence. 4.5 doğan da sağlıklı 2.5 doğan da bildiğim kadarıyla.