Nur001 37 deyim 36 ya kadar dönmedi sezeryan günümüz verildi zaten eşi de aşşağıdaydı risk almadık ama kafasını göğsümün altına sokunca resmen nefessiz kalıyorum birde sıcak ki hava 🤦🏼♀️
Neslihanustnol Nur001 ay sormayın göğsüm çok sıkışıyor benimde kafasından ötürü oturamaz oldum hep sırtımı yaslamam gerekiyor bi yerlere anca öyle rahat durabiliyorum🫣
Neslihanustnol Leylmom aynen öyle doktorda aynısını söyledi daha zaman var diye acayip hareketlilik hissediyorum dönüyo olabilir 😂
Minik1Civciv Neslihanustnol bebeği döndürmek için dönme hareketleri var. Koltuğa çıkıp dizlerinizin üstüne çömelin. Elinizi ve kendinizi öne doğru sarkıtın. Burundan alıp ağızdan nefes verin. Ama ellerinizi yere koyup yerden destek alın başınız falan döner Allah korusun düşmeyin.
Adapte34 Neslihanustnol bende aynıyım sürekli mesaneme tekme atıyo baskı yapıyo çok zorlanıyorum ama zaten sezeryan olduğum için önemli değil duruşu .. sizin için konuşmak gerekirse daha erken döner inşallah ilk bebeğim 32 den sonra dönmüştü
Neslihanustnol Adapte34 evet aynı şekil bazen adım atamıyorum baskıdan dolayı inşallah zamanla düzelir
GokceMom_ Neslihanustnol benım kızım 34 haftada dönmüştü dönmesi için bısey yapmadım cnm sızın haftanız erken döner buyuk ıhtımal
Mervisagac Neslihanustnol canım bende 21+4 haftalık gebeyim benimde bebeğimin başı aşağıda bilmiyorum bende ne olacak
g-gamzee Neslihanustnol 36+2 yiz bizde hala dönmedi minik ayakları aşağıda tamamen sancım olmadığı sürece beklicez 38 sonuna kadar inşallah döner. Birde ayakları çok aşağıda olduğu için hareket falan yapma dedi doktorum kendi isteğiyle dönmesini beklicez mecbur yani 🤦♀️