Kızlar merhaba haftaya cuma sezaryen doğumum var cumartesi kan hazırlığı yapılacakmış orayı anlayamadım tam sezaryen öncesi ne yapılıyor tecrübelerinizi yazar mısınız bu arada 37+3 deyiz haftaya 38+5 de alacak doktorumuz inşallah
Ve tecrübelerinizi de bekliyorum sonrası özellikle