Anneolmakistiyorum_ Mihranur merhaba 20 bat benimde yarın günüm dün silik çizgi ile öğrendim inanmayip 3 test yaptım pozitif kan verdim oda 17 çıktı 🥰 Darısı tüm isteyenlere nasip olsun inşallah 😘😘
aysenuroztunc Mihranur bat 20 si 3 temmuzda çatlatma iğnesi oldum en son cuma günü test yaptım negatifti yarın olmazsam tekrar test yaparım artık 🥲
2oglus Mihranur bat 22 ama 1gun geç yumurtlama gördüm oyuzden 23 ü açıkçası belirti aramıyorum beklemedeyim cuma günü test yapmayi düşünüyorum rabbim hepimizin gönlüne göre versin 🤲
Mihranur Anneolmakistiyorum_ Yaa maşallahh Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah benim 23-24 bakalım bekliyorum Belirtin var mıydı hiç
Anneolmakistiyorum_ Mihranur 7 temmuz yumurtlama oldu ama onun iki gün öncesinden göğüs hassasiyetim başlamıştı hala var ondan suphelenmistim🥰
aysenuroztunc Mihranur nasip artık kuzum olmamasına o kadar alıştım ki koymuyor negatifi görmek artık
aysenuroztunc Kivircikkuala kuzum ben seni hep görüyorum buralarda sen tüp açma ameliyatı mı olmuştun
Minikkalp04 Bat 22 henüz bı belirti yok sadece ara sıra kasik ağrım oluyorda adetim yaklaştığı için mi yoksa tutumu bilemiyorum 🤷🤷
Mihranur Minikkalp04 hadi bakalım benimde aynı oluyo ara ara kasık ağrısı birde akıntı ama çok nadir oda yoğunda değil bel ağrımda arada oluyo oda çalışıyorum acaba ondan mı diyorum o yüzden bende emin değilim beklemedeyim 😵💫