Lale-gul çatı muayenenizde belli oluyor zaten o durum. 4 kilodan sonra normal doğumun biraz zorlaştığı herkes tarafından bilinir, ama son haftalarda kilo alımı da yavaşlıyor öyle çok ani bir artış beklemeyin. Şu aşamada bebeğinizin kilosu gayet iyi doktorunuz da normal doğumu engelleyecek bir durumdan bahsetmemişse kulak asmayın insanların ne dediğine. Ben 37+3′üm şu an. Mesela bebeğimin kafa çapı 33 cm. 35 cm olursa normal doğum olmaz dedi çünkü çatım 35 cm’e kadar elverişliymiş. Sezaryende olsa, normalde olsa sizin ikinizin sağlığı önemli. Doktorlar hem sizi, hem bebeğinizi düşünerek yol gösteriyor. İnsanlarımız öyle değil ne yazık ki, çekelim sürünelim, kıvranalım, zorlanalım isteyenler var. Siz ne kadar psikolojinizi güzel hazırlarsanız emin olun doğumunuz her iki yolda da güzel geçer. :)