Kızlar 37. Haftada suyum geldi diye acile gittim enfeksiyon var bu suyun değil dediler sonra doktorum bu fitili yazdı şimdi 39. Haftadayım dün kullandım kullandıktan sonra yine aynı su gelmesi gibi bişeyler oldu sonra da 1 damla 1 damla falan yine su gibi geldi aralarda en sonda beyaz akıntıyla birlikte geldi daha önce böyle bişey yaşayan var mı lütfen yardımcı olur musunuz suyum mu geldi fitilden mi anlayamıyorum