tavuklupilav Ay ay resmen son düzlüğe girdik kızlar bugün. Göbiş olarak Dışardan her ne kadar çok belli etmesemde resmen yaklaşıyor yaklaşmakta olan 😬 Sizde durumlar neee? 🥳
tavuklupilav MerveSoner45 ay bian bugün doğum var yazdınız sandım 😂😂 sağlıcakla gelsin ikinizde çok iyi atlatırsınız inşallah 💕
MerveSoner45 tavuklupilav amin inşallah çok teşekkür ederim aslında bugün olacaktı doktor bey tatile gittiği için uzadı doğum 😞
MerveSoner45 tavuklupilav bana zor oluyor havalar aşırı sıcak nefes alamıyorum bide artık büyüdüğünden oturamıyorım yatamıyorum kalkamıyorum eziyeti çok